lever livet nu :)

image1
Hej på er alla söta!

Sitter här å tänker, tänker tillbaka si sådär 1 år.. vad gjorde ja då? Jo ja levde ett rent helvete fyllt med ångset, gråt och hat! Och nu har det gått exakt 1 år och vad gör jag nu? Jo jag lever ett liv fyllt med glädje, hopp och kärlek! :)

Vill med dessa ord bara förklara att alla ni kan lyckas! Tro mej! Jag trodde själv aldig att jag skulle kunna äta vissa maträtter som jag äter idag, och inte heller trodde jag att jag skulle kunna sluta att tvångs träna etc. Men det går, jag är ett levande bevis för det! :) Så jag hoppas med hela mitt hjärta att ni tror på mej även om det kan kännas hopplöst, för det vet jag att det gör i en sådan situation, men glöm alldrig att har ni varit så pass starka att ni kunde sluta äta, så kan ni ta me fan bli lika starka och börja äta! Det finns ett liv , ett liv fyllt med glädje, skratt och god mat och varför missa det?

// Ta hand om er alla å kämpa på så kommer ni lyckas, precis som jag gjorde! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, va glad jag blir över att läsa detta inlägg... Hoppas du mår mkt bättre !!

2007-11-17 @ 18:36:24
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Linda

victoria: Tack :) jo ja mår mkt bättre nu! är som en helt annan person! Äntligen kan man få känna att det finns ett liv, så ge aldrig upp det är mitt råd!

2007-11-18 @ 21:38:45
URL: http://sessan08.blogg.se
Postat av: alexandra

Har läst i din blogg nyss, glad att höra att du mår mkt bättre! , Hur känns det att komma tillabaka? ,,hur blev din kropp efter "maten" du vet viktuppgången o så ? Trivs du mkt bättre med dej o din kropp? , Kram!

2007-12-27 @ 14:22:23
URL: http://aaleexandra.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Alexandra: Det känns underbart att kunna komam tillbaka till det friska livet! Allt är så mkt roligare och härligare! Trodde aldrig att jag skulle kunna klara mig ur denna skit, med tanke på att jag var fruktansvärt dålig, men jag gjorde det och är otroligt glad och stolt över det :D!
Min kropp blev jätte fin, men många säger att jag forfarande är relativt smal, men har iaf uppnått normalvikt och så! :) men jag trodde innan att allt skulle sätta sig på ett å samma ställe men det gjorde det absolut inte så där kan du vara lugn! Jag trivs 1000 gånger bättre med hela mig själv nu, innan så såg jag mig större än vad jag gör idag och rent psykiskt går det inte att jämföra, jag har blivit en helt annan person, en frisk person som kan njuta av maten tsm me kompisarna och helt enkelt leva ett riktigt liv! :)
//ta hand om dej!
kramar

2007-12-27 @ 20:49:23
URL: http://sessan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0