Fakta om mig :D

Hatar du mer än 3 personer? ja det gör ja
Har du någon gång försökt ta ditt liv? ja
Vilken är din favoritglass? New York Fudge, Ben & Jerrys
Vilka är dina favoritskor? Tycker om alla mina skor, men mina svarta vinterskor jag har nu är favvon för tillfället
Har du fällt krokben för någon? ja :)
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? matte
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? ingen aning, kanske pyskologi
Äger du en Britney Spears CD? Ja, vissa av hennes låtar e ju bra ju :P
Har du någonsin spytt bland folk? Nej
Säg något du alltid tänker på? G
Vilken musik tycker du bäst om? Jag tycker om det mesta, allätare :P
Vilket stjärntecken är du? Vattumannen
Vilken tid föddes du? på natten tror jag, typ runt 23.00
Har du haft telefonsex? Ja
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? finns massa :P
Vilka är dina favoritfärger? Rosa och svart
Sommar eller vinter? Sommarsåklart! men vintern gillar jag mest bara för att det är julen <3
Vår eller höst? Vår
Vilken färg gillar du att ha på dig? Svart
Pepsi eller Sprite? Pepsi och sprite
Vilken/vilka färger är din mobil? Svart
Var är ditt andra hem? hos syster yster ! 
Har du någonsin örfilat någon? Ja tyvärr
Har du dåliga betyg? Nej, ligger på medel
Vad var ditt första husdjur? En hamster som hette ragge :D
Spelar utseendet någon roll? Ja till en viss del
Tar du första steget? Ja det händer
Favoriträtt? sushi och lax
Är du för förlåtande? Ja
Hur många barn vill du ha? många :D typ 4-5 st
Vilken är din favoritfrukost? hmm älskar frkost, är en frukost människa, men favvon är nog havregrynsgröt med mjölk,  lingonsylt, banan, macka+ost :D
Äger du ett vapen? Nej absolut inte
Har du någonsin trott att du varit kär? Ja
När grät du senast? Igår efter middagn
Vad gjorde du igårkväll? såg på tv och fick massage
Var reste du senast? hmm vet inte om man kan kalla det resa direkt, men var nere hos min syrra i gbg förra helgen :D men sist jag var utomlands det var i Teneriffa 2004  
Har du kallat din lärare för mamma? Nej absolut inte  ;S
Har du någonsin varit i ett slott? Ja, kunga slottet
Vad är dina smeknamn? Lindis, sessan, lillis, darkis. (kärt barn har många namn ;) )
Känner du någon som heter Berta? Nej
Har du varit i Asien? Nej
Tänker du på någon just nu? Ja det gör jag
Har du varit kär? Ja
Har du blivit sårad? Ja
Har du kallat någon för älskling? Ja
Röker du? ibland
Äger du en diamantring? Nej
Är du nöjd med ditt liv? Ibland, för det mesta iaf
Färgar du ditt hår? ja det gör ja
Vad gjorde du i September 1996? Lekte ute med kompisarna och vari skolan
Äger du en Backstreet Boys CD? Ja
McDonald's eller Max? Donken
Gillar du dig själv? Ibland, ibland inte, men för det mesta JA
Är du närmare din mor eller din far? Lika, fast på olika sätt 
Favoritegenskap hos motsatta könet? svrt att gissa? :P men gillar faktiskt också händerna
Är du mörkrädd? lite
Har du någonsin ätit limm? Nej
Har du en webcam? Ja
Har du någonsin strippat? jaa
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? flörta med polarna
Vad har du på dig just nu? pyjamas (svarta legging och pappas tröja)
Vilken skiva lyssnar du på just nu? ingen
Vad är klockan när du svarar på detta? 07.53

kramar på er alla därute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0