blogga igen!

Hejsan!
usch vad det va länge sen jag bloggade nu =/ fyy på dig linda :P Nä nu ska det bli ändring på det!

Ni kanske undrar vad jag gjort nu när jag tagit en bloggpaus!? Jo de ska jag berätta för er ;) Jag har nämligen varit nere och hälsat på min syrra + henke och hennes lilla Smilla som ja är moster till :D guuu hon e ju så söt! Höll i henne när hon somnade i min famn. Sedan var vi på lussemarknad i Boråsdjurpark :P haha undra vilka det var som ville gå, smilla på 3 veckor som ser väldigt mycket av djuren :P eller kanske var det syrran och jag :P haha.. självklart var det mest vi som ville gå. Det var iaf skit kul, tro det eller ej! Först gick vi en tipspromenad med olika frågor som man skulle fylla i, fråga nr 1 var " vem är miljöminister"? syrran svarade moud olofsson haha :D fel ja vet! och jag tog Jan björklund, vilket även det är fel såg vi när vi googlde :P haha, det var tydligen någon som hette anders tror jag. Fråga 2 var ju ändå mest klockren, vem uppfann telefonen!? Då vrålar jag rakt ut "det ät ju skit lätt, det är klart det är alfrrd nobel" en kärring vänder sig om tittar på mig och börjar skratta och sen börjar min syrra asgarva, och självklart hade jag ju tydligen fel :P han uppfann ju dynamiten :S aja jag har iaf lärt mig!

Sedan tog vi lite lotter och gissa vem som vann ;) rätt det var jag :) fick välja en julklapp, som jag sedan slet upp och vad tror ni det var ?! jo ett par strumpbyxor i stl 44 =/ haha *ler* passar ju verkligen :P nämen så syrran fick ta dom. Efter allt gånende med barnvagnen och allt så satt vi oss ner och fikade, en julskinksmacka på kavring med senap, fy farao vad gott det va! Sen rullade vi hemåt :D 



                                            
Mosters älskling smilla, love you söto

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0