annadagsrean :P

var inne i stan igår å shoppade loss med farsan :D Faan va billigt det var! Blev som en tok när jag såg allt jag ville ha :P köpte ett par shorts, leggins, söta sockor + 2 tröjor :D allt som allt gick typ på 800 spänn sjukt billigt om man tänker på hur mkt jag fick!

Sedan var det dags för en fika <3 tog en fruktcoctail på george by coffe house, sjukt gott <3 sedan var det dags att kolla vidare i affärer :P och när jag står i kön och ska betala ena plagget kom jag på att jag hade glömt hela shoppingkassen med kläderna på fiket =/ *panik* farsan rusa tillbaka och som tur var så fanns allt kvar *puuuh* ... höll på få hjärtattack :P men sedan drog vi iaf hemåt efter en hel dag på stan :D Bilder på shortsen+sockorna jag köpte här nedan ; 

                                           

;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0